Rajt az úton...

 2011.02.09. 19:27

Az elmúlt hét egész jól sikeredett edzésileg.

Igaz a spinning most kimaradt mert időben nem sikerült beidőzíteni.

Helyette volt futás és úszás.

Az utóbbi napokban minden nap volt úszás. Volt hogy futással kombinálva. Egyszer előtte futottam, egyszer pedig utána. Mindegyik tetszett.

Vasárnap szép volt az idő is így élvezet volt a futás.

Tetszik a különböző edzések kombinálása.

 

A fehérvári ironman egység most már félelmetes formát kezd ölteni.

17-en vagyunk eddig!!!

A bejegyzés trackback címe:

http://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr502649903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.10. 08:49:23

17?Lassan mar focizni is tudtok;)
Mennyiket futsz?

ztoto 2011.02.10. 22:06:20

@PecsiPeter: egy órákat. kb 7-8km sikerül ennyi időn belül.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.02.11. 17:17:46

@ztoto:

Nem nagyon akarok beleszólni, mert dicséretes amit csinálsz, de én a helyedben legalább olyan 1:10 - 1:15-öt futnék alkalmanként, mert olyan 1 óra 5 perc-1óra 10 között van az emberek nagy részénél szerintem az, amikorra teljesen optimálisan beáll a zsírégetés.

Ezt most nem a fogyás miatt mondom, hanem főként az energetikai folyamatok begyakorlása miatt.. a test számára.

Van egy olyan pont, ahonnan úgy érzed (elég erősen) hogy sokkal könnyebbé válik minden. Na arra szoktam még min 5 percet ráfutni.

De persze te érzed mikor jó... :)

ztoto 2011.02.11. 20:35:38

@WITCH: Nyugodtan szóljál bele. :)
Már én is gondoltam, hogy elkezdem emelgetni az időt.
Így már megvan hozzá az eszme is. :)
köszi

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.12. 21:08:36

A fogyásnak is jót tesznek a hosszabb futások majd meglátod.Persze csak ha bírják az ízületeid.Nem szabad lesérülni,mindig figyelni kell a szervezet jeleit.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.02.14. 22:48:45

@ztoto: sztem az edzésheteken belül is játssz a futás mennyiséggel. Próbálkozz azzal, hogy a hétvége felé egyre többet futsz. Mivel most még alapozó időszak van, inkább az egyenletes futásokat javasolnám, később majd mehetnek a tempóváltások, stb...
Mindenképpen szépen lassan emelgesd az adagokat. (pl.:
1.hét: 45p-1ó-1ó15p
2.hét: 50p-1ó5p-1ó20p
és így tovább... persze a pihenőheteken vissza kell venni kb. 20%-ot a terhelésből)
hajrá, menni fog ez!

ztoto 2011.02.15. 18:12:11

@Tepó: Köszi az instrukciókat. Ma kezdtem is a 45 percel és próbálom a hét végéig emelni ahogy írtad.