heti össz

 2011.02.18. 16:37

Hétfő este: másfél óra jégkorong

Kedd: 45 perc futás

Sikeressen kesztyű nélkül tavaszi naciban szarrá fagyva!! Élmény volt...

este: úszás egy óra

A futás és az úszás között eltelt több óra, mégis rohadt szar volt úszni. Dög voltam.

Mikor futás után ugrok a vízbe akkor semmi bajom.

Szerda: két óra hoki

Csütörtök: úszás egy óra

Ma este hoki lesz.

Vettem fehérjét. Mondtam a sciteces boltban a srácnak nagyképűen hogy kérek csokisat meg banánosat.(egy adagos kiszerelésűt vettem, hogy kipróbálgassam)

Majd erre mondta, hogy olyan nincs is. De van meggyes-mogyóros, csokis- kókuszos meg vagy a tököm tudja mennyi féle. Megoldottam, vettem mindegyikből egyet:)

Szóval próbáltam tapasztaltnak tűnni de nem jött be.

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr842670837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.18. 19:22:33

A futás közben valszeg lemerül a szervezeted.Ha töltesz egy kevés szénhidrátot közben vagy rögtön utána (gyorsan felszívódót) akkor lehet,hogy jobb lesz az úszásod és nem leszel annyira kiütve.
A scitec cuccok nagyon finomak és szerintem ár/érték arányban is nagyon jók.Remélem vízzel turmixolod! ;)
A tej zsíros valamint lassabban szívódik fel azonkívül kiscicáknak való! ;)
én ilyet toltam milliomos koromban:) :
www.scitec.hu/product.php?ver=1&name=scitec_100_whey_protein_pro

ztoto 2011.02.20. 18:45:10

Ez jó jött ki!!:)
Pont nekifeküdtem az internetnek kezemben a tejjel felrázott turmixomnak erre elolvasom, hogy íhatom vizzel.
Köszi Csoki ismét sokat segitettél!!! :)
Amúgy már kipróbáltam vízzel és meglepő modón izlett pedig azt hittem valami híg foslé szerű lesz a cucc.
süti beállítások módosítása