Azért néha edzek is...

 2011.03.05. 18:58

Mostanában megint elkurvultam a blogírással kapcsolatban.

A családi bővülés, még ha nem is az első baby nagyon megváltoztatja az életünket.

Pedig már a rutin sok dolgot egyszerűsít már a második gyermek érkezésénél.

De a lehetőségekhez képest próbálok edzeni folyamatossan.

Hétfő: pihi

Kedd: 45 perc futás

         60 perc úszás

Szerda: másfél óra jégkorong

Csütörtök: 40 perc futás

               60 perc úszás

Péntek: 1,03 futás

Szombat: 3,8 km úszás: 1, 52 perc

Kíváncsi voltam, hol tartok. Részben elégedett vagyok. A szemüveggel való baszakodás miatti megállást leszámítva, egyben sikerült leúszni a távot. Háromszor úsztam bele mellbe 50 métert. Ezt is csak a könnyebb számolás miatt. Hiába, ezt még nehezen tudom teljesíteni. Mindig elszámolom. Ezért 1000 méternél úszok egy ötvenes mellett.

A tempo érzésre olyan 60 %-os volt. Arra voltam kíváncsi mennyire fáradok el és a végén mit érzek. A tapasztalat. hogy ez egy kényelmes tempo lehet akár majd Atádon is. Lehetne gyorsabban is, de ennél a temponál végig konrolláltam a mozgásomat.

A másik tapsztalás, az a rohadt szeműveg. Ez a maszk amit használok, nagyon kényelmes.

Eddig akárhány szemüvegem volt, mindig az orromat bántotta. Ezért is választottam egy ilyen maszkot.

A problémám, hogy pár száz méterenként beázik. Pedig úgy érzem, hogy zán illeszkedik erre mégis.

Szóval ezt orvosolnom kell mert a tóban jól járok majd ezzel.

 

 

Régen rettentően rühelltem mikor oroszt kellett tanulnom. A ronda emlékeket próbálom szebbekre cserélni.

A vicc az, hogy nekem még a zene is bejön. A hangsúly az "is" szócskán volt!!!

https://www.youtube.com/watch?v=odmQuHO6Y90&feature=player_detailpage

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr992713286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.07. 11:59:27

Elég szép hetet nyomtál a körülményekhez képest, gratula!
Az úszás teljesen rendben lesz addigra, csak tényleg ne a szemüvegen múljon!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 19:52:56

A futásokon mérsz tempót meg pulzust?Távot?
Az orosz csaj odabasz ;)

ztoto 2011.03.07. 22:38:38

@Ivan Grasso: köszi. a szemüveg témára ráfekszek.

ztoto 2011.03.07. 22:41:39

@PecsiPeter: igen mérek. csak lusta vagyok átírogatni a poláros oldalról ahova feltöltőm. :( De majd most ráállok.
süti beállítások módosítása