Nem tudom ki hogy van a kutyakérdéssel de bennem gyilkos ösztönöket indít meg a téma.

Félreértés elkerülése végett nekem is van kutyám és szeretem is az állatokat.

Na de mikor a győkér ember leviszi a kutyuskáját sétálni és annyira bízik benne, hogy póráz nélkül elengedi. Mire jövők én a kóbór ökör akire ráindul a kutyus. Persze a gazdi még szív hármat a dekkből majd nagykegyessen odaér a kis drágájához aki amúgy a füle botját sem mozdítja a gazdája szavára. Ami már önmagában kibassza a bíztosítékot nálam, hogy mi van ha elkezd enni a kutya és a gazdi mondjuk messze van... 

Na de hálaistennek a mai izgalom elmúlt a kutya se evett meg. A további edzés is jól ment. 

Egészen addig amíg a kővetkezö körnél ugyanaz a kutya megint kinézett magának, de most már jóval meszebbről. Mondanom se kell álltam mint fasz a hidegvízben. 

A gazdi szintén sűrű dekkszívás közepette búgó hangon megdorgálta az ő kis drágájat, hogy ejnye-bejnye nem szabad a fiatalembert megzavarni a futásban.

Na itt volt az a pont mikor mérlegeltem, hogy elássam vagy felgyújtsam. 

Mosyt ráfeküdtem a netre és keresek valami paprika spray-t vagy valamit. 

Nem a kutyára!!!

 

Amúgy: futás

8,2 km -1,07 min

avg:137

Speed avg: 7,3 km/h

Km átlag sebesség: 8,13

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr622720228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.10. 22:30:52

Mélyen egyetértek!
Sajnos jó néhány hasonló élményem volt már. Elképesztő, hogy mennyire nincs itthon kultúrája a kutyatartásnak (sem).

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.13. 17:46:53

Ugyanezen én is átestem, de nincs rá jó megoldás. Marad az, hogy elkerülöm a kutyás részeket. Nálunk reggel 5-6 órakor még alszanak a kutyusok, ilyenkor tudok futni a környékünkön is.

A futóblogon is szerepelt ez a téma, a kommentek között egy-két egész extrém megoldási javaslattal.

futo.blog.hu/2009/01/30/kutyafobia_elso_resz

futo.blog.hu/2009/02/13/kutyak_kezelese_masodik_resz

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.15. 19:54:17

Az viszont vicces, amikor egy gazditól az unatkozó, sétálgató kutya inkább Veled fut tovább. Nekem már volt ilyen esetem. Így lesz a kutyasétáltatóból futó:-).

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.04.02. 19:02:03

OC spray-t nem hordatsz magadnál, csak magánterületen lehet nálad.

Viszont CS-t igen, 20g töltősúlyig (40ml). 1db-ot.
süti beállítások módosítása