Forma

 2011.03.16. 20:35

I.2011.02.28      
 Hétfő KeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
 pihifutáshokifutás futásúszáspihi
  úszás 60' úszás 60' 3,8 km 1,52 
II.hét2011.03.07      
 Hétfő KeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
 1,07 futáshoki1,10 futásúszás 60'hokifutás 1,15pihi
III.hét2011.03.14      
 Hétfő KeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
 futás 1,14bicikli 60km     
 hoki 2,20perc     

Egyre jobban tetszik a formám. Főleg mikor első tekerésem alkalmából eldőltem az új biciklimmel mint a krumpliszsák. Még van mit szokni a bicajos cipő általi kötöttségekről.

Hála égnek nem menet közben abszólváltam a müsort hanem megállás után. Persze a barátaim nem szórakoztak rosszul. Az első tekerés amúgy nagyon jól esett. Bár a két cimborám(az egyik 5xIronman a másik 7X) próbált enyhe sunyisággal megdögleszteni.

Velencei tó kört mentünk. Végig olyan tempót mentek, hogy nehogy unatkozzunk Béla barátommal. Ő amúgy szintén még szűzként készül. Szóval lényeg a lényeg, hogy néha közel voltam a síráshoz de aztán megint össze tudtam magam szedni. A végére pedig kifejezetten jóleső érzés volt.

A bicikli még nagyon furcsa. Alig tudtam kiállva tekerni. Valahogy még nem érzem. A vékony kerék általi sebesség pedig hihetetlen. Eddig én csak montival tekertem, ugyhogy csodának tűnt, hogy haladni is lehet.

A kényes pont az űlés kiválasztása lesz. Szemezgetek én is Ivan Grasso által szerzett Adamo Road űléssel. Igencsak zsibbadt golyókkal tértem haza. Pedig csak 60km....

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr522745460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.19. 08:11:05

Nekem is "csak montim" van, de alig várom, hogy megtudjam, hogy milyen egy igazi országútival nyomni.... :-)
Mikor feltettem anno a klipszeket a bringámra, én is mutattam be hasonló gyakorlatokat, mint Te. :-) Megálltam a lámpánál, mert piros volt, majd kisvártatva eldőltem... :-D Mindezt Szeged belvárosában. De legalább mosolyt csaltam sok járókelő arcára.
Hajrá, csak nyomjad keményen!

laciii79 2011.03.19. 08:14:21

@laciii79: Rosszul fejeztem ki magam, helyesen: nekem egyelőre még "csak" montim van.... :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.14. 22:14:43

Mi a helyzet báttya? :):):)
Babázás mellett biztos kevés időd jut edzeni,de természetesen első a család.Írj valamit;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 16:53:21

@Tepó:
nem bandázik már velünk :)
új barátai vannak :):):)

ztoto 2011.04.24. 18:52:47

Jóóóóóestét és jóóóóószurkólást!!!!
vagyok, létezem, azt hiszem....
süti beállítások módosítása