Korona

 2011.01.16. 19:24

Feltettem a hétre a koronát.

Ma, életemben elöszőr leúsztam azt a távot amit majd a nyáron kell csak még megfúszerezve ezzel-azzal.

Szóval 3,8 km(még leírni is könnyfakasztó) 1 óra 50 perc. Gyorsban és néha egy-egy hossz mell.

Igaz, hogy lehet szebben és lehet gyorsabban is úszni de ez most engem rohadtul nem érdekel. Ez így ahogy van kurvára tetszett!!!

Igazából nem is ez volt mára a terv. Este lett volna egy hokimeccsünk, de az elmaradt így szomorúságomban lemnetem úszni. Majd a tervezett kétezernél gondoltam merjünk nagyot álmodni, legyen háromezer. Majd háromezernél gondoltam, ha már egyszer bejött akkor álmodjunk megint egyet. És lett 3,8 km.

Voltak kisebb vádligörcsök de nem vészesen.

és mondhatjuk azt is, hogy egy kicsit elpilledtem.

A diéta által megtépdesett szárnyaim most nagyon megfeszesedtek. Nagyon nagy energia szabadult fel bennem, hogy mikre vagyok képes. Novemberben még a négy hossz egyben is csúcsnak számított.

Ma amúgy isteni idő volt és útólag esett le, hogy akár futással is lehetett volna kombinálni. Na mindegy, ne legyek má tellhetetlen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr552588513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.01.16. 22:11:24

Gratulálok!Leúsztad és ez nagy dolog!
Persze azért azt is tudni kell,hogy tóban nyílt vizen valszeg nehezebb lesz,de menni fog az is!
A görcsök nálam is elő szoktak jönni én azt gondolom,hogy ez is főként a diéta és a kevés kaja és kevés víz miatt van.
Az ilyen hőstettek adnak igazán nagy lendületet és önbizalmat!
Csak így tovább sporttárs!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.01.19. 21:00:43

Le a kalappal!! Anno, én verseny előtt kb. egy-másfél hónappal úsztam le a 3,8-at.. Hajrá!!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.01.20. 09:07:48

GRATULA! Ez komoly fegyvertény!

A vádligörcs előfordul nálam is, figyelj hogyan rúgod el magad a medence szélétől, inkább finoman, mint erőből főleg ilyen hosszú úszásnál kis medencében!

ztoto 2011.01.20. 17:29:14

@IronSchwarczi: köszi :) ez jól hangzik!

ztoto 2011.01.20. 17:31:34

@Ivan Grasso: köszi ez jó ötlet. én mindig nagyot próbálok lökni, hogy sokat tudjak siklani. mondjuk ott a tóban majd nehéz lesz lökdösni magam, ugyhogy átállok kisebb erőre.
süti beállítások módosítása