múlt hét

 2011.01.31. 13:14

Mivel új a meló így még az időmanagment nem tökéletes.

Az egyik spinning kimaradt. Az úszásom megvolt mindegyik. Illetve a jégkorong is.

Szombaton játszottunk egy barátságost dunaújvárosban. Hát, nem mi nyertünk...

Tegnap pedig kimentem és hirtelen felindultságomnak köszönhetően megtaláltam a futópályámat. Nem bonyolult, a város mellett van. A Sárpentelei erdő. Még soha nem szaladgáltam hóban. Hát ez kurva jó. Még a zenét se raktam be az egy óra alatt. Én marha, hogy eddig ezt nem próbáltam ki. PEdig már többször sétáltam ott és régen még kocogtam is párszor, de valahogy mindig kiesett a fejemből hogy kipróbáljam.

eddig lazábban vettem a futást de most már ráerősítek. Főleg, hogy a drága társaim úgy finoman küldték mailben a felhívást hogy április 8-án tó kerülő futás lesz. Velencei tó. 28km. Hogy ebből nekem mi lesz az még kérdés, de merjünk nagyot álmodni...

Witch az egyik kommentjében célzott arra hogy dokumentálni kellenne a fogyást illetve az utat. Eddig nekem ez nem állt össze fejben, nem vagyok egy önmutógatós típus de mikor a blogjára felrakta John Brown videoját, akkor elindult a hangya.

Szóval valami lesz belőle.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ironchili.blog.hu/api/trackback/id/tr772627698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.02.10. 08:51:14

Sárpentelei erdőt vágom, menyasszonyom kedvenc terepe!

Én, ha Fehérváron vagyok, akkor a Budai(?) úton szoktam kifutni Pákozdra és onnan be a Velencei hegységbe (itt nagyon jó interval edzést lehet csinálni) ingókövekhez és vissza.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.10. 11:47:02

A pentelei erdo tenyleg f@sza hely.
A pakozdi kor azert jo sok kiliben,de biztosan szep.Meg nem futottam a hegysegben eddig.
Viszont lesz nemsokara to parti futo party,arra megyunk mi is.28km korben a Velencei-to,tavaly mar megvolt egyszer,iden jo lenne ezt edzestavra felerositeni.
süti beállítások módosítása